Çağrı
Merkezi

Seyahatlerinizde En İyi ve En Ekonomik Çözümler

Planladığınız ya da son anda ortaya çıkan bir seyahat rotanız mı var? O zaman doğru yerdesiniz. Gidiş- dönüş rotanıza en uygun seyahat için en ucuz uçak bileti bulma, konaklama ve seyahat planınız için ekonomik çözümler sunmaktayız. Seyahat planınıza göre yaptığımız araştırmalar doğrultusunda uçak biletiniz, konaklamanız veya seyahatinizi gerçekleştireceğiniz yerde alternatif gezi önerileri ile en ekonomik yolu size çok farklı alternatif yollar ile ulaştırmaktayız.

Otelleri Size En İyi Şekilde Hazırlatalım

En iyi otelleri en ucuza sizin için araştırıp çok sayıda seçeneği iş veya tatil seyahatinizden önce size hazırlıyoruz. Seçenekler arasından dilediğinizi seçip muhteşem bir konaklama imkanına sahip olabilirsiniz. En uygun otel fiyatlarını karşılaştırıp, sizin için en ideal otel seçenekleri arasından seçeceğiniz otel ile iş ya da tatil seyahatinizin keyfini doyasıya çıkarabilirsiniz. Otelinizin konumu, otele ulaşım kolaylığı ve otelin sizin için sunduğu fırsatları çok sayıda seçenek olarak sizlere sunup en iyi şekilde seyahatinizi gerçekleştirmenizi sağlamaktayız.

Organizasyon Bizim İşimiz

Mutluluk Anınızda Yanınızdayız
Düğün, doğum günü, nişan, kına ve sünnet gibi çok sayıda organizasyon seçeneği ile hayalinizdeki özel gününüzün en iyi şekilde gerçekleşmesi için profesyonel ekimiz ile karşınızdayız. İsteklerinizi bize iletmeniz yeterli olacaktır.

Eğlence Sizin de Hakkınız
Konser, gezi-tur ve eğlence organizasyonlarınızın keyifli geçmesi için pek çok alternatif ve farklı seçenekleri sunarak gerçekleştirilecek olan eğlence planınızı hayal etmek size, gerçekleştirmek ise bizim işimiz.

Toplantılarınızı Biz Organize Edelim
Toplantı, konferans ve fuar gibi istediğiniz ve ihtiyacınız olan herhangi bir organizasyon için müşterilerimize farklı, alternatif ve çeşitli fikirlerimizi sunarak, organizasyonunuz için ihtiyacınız olan her şeyi karşılamaktayız. Müşterilerimizin belirlediği bütçeler doğrultusunda başarılı organizasyonlara imza atan firmamız, müşteri memnuniyetini baz almaktadır.

Sağlığınızı Es Geçmeyin

Miles Turizm olarak sağlık konusunda yanınızdayız. Tüm cerrahi ve diş işlemleri, sağlık kontrolleri, saç ekimi ve check up işlemlerinizde hizmet veriyoruz. Sizin için uygun hastaneler ve sağlık kuruluşlarını bulup en iyi hizmeti almanızı sağlıyoruz. Müşterilerimizin isteği ve bütçesine göre istedikleri her sağlık hizmetini en uygun fiyatlar ve çeşitli seçenekler ile sunmaktayız.

Yazılımlarımızı Kendimiz Yaptık

Miles Turizm ve Miles Bilişim olarak kendi yazılım ekibimiz ile son teknoloji yazılım basamaklarını birer birer tırmanarak yepyeni işlere adım attık ve atmaya devam ediyoruz. Web sitesi, mobil uygulama ve mobil web gibi pek çok yazılım alanında kendimizi geliştirdik ve geliştirmeye devam ediyoruz. Güçlü kadromuz ile hedefimiz yaptığımız çalışmaları daha ileri seviyeye taşımak ve Türkiye’nin yanı sıra dünya çapında en iyilerinden biri olmak.